
REKLAMACE
Dělám všechno proto, aby moje výrobky dělaly radost tobě i tvému parťákovi. Každý kousek vzniká ručně a s pečlivostí, přesto se může stát, že se něco pokazí. V takovém případě to spolu určitě vyřešíme. 🐾
Na co se reklamace vztahuje
-
Vady materiálu nebo zpracování.
-
Chybné měření - vždy je u výrobku uvedeno, jak správně měřit.
-
Situace, kdy výrobek neslouží tak, jak má, i přes běžné používání.
Na co se reklamace nevztahuje
-
Přirozené opotřebení způsobené používáním (když se obojek ošoupe, není to vada, ale důkaz, že dobře sloužil).
-
Škody vzniklé nesprávným používáním.
-
Výrobky dělané na zakázku, kde jsi mi nechal/a volnou ruku v designu – tam už reklamace uplatnit nejde, protože výsledek je od začátku originál podle mé fantazie.
-
Kůže je přírodní materiál - podléhá vlivům UV (tmavne) a vodou se vytahuje - patina je tedy spíš předností, než důvod k reklamaci.
Jak postupovat při reklamaci
-
Napiš mi e-mail na coklecz@gmail.com
-
Popiš problém a přidej fotku.
-
Společně najdeme nejlepší řešení – opravu, výměnu nebo jinou možnost.
Lhůty
Na reklamace se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců. Vyřízení probíhá do 30 dnů od převzetí zboží. Já se ale snažím reagovat rychleji, protože vím, že bez obojku nebo vodítka to není ono. 🐕


