Reklamace a vrácení zboží
Jak to správně vyřídit:
REKLAMACE
1. Pošli mi email na coklecz@gmail.com , uveď své jméno a stručný popis důvodu reklamace zboží.
2. Zboží pečlivě zabal a odnes na pobočku Zásilkovny s.r.o. . Seznam poboček naleznete na adrese zasilkovna.cz/pobocky. Použij kód, který ti po domluvě pošlu a zásilka mi bude bezplatně odeslána zpět.
3. Veškeré reklamace se dále řídí dle našich platných obchodních podmínek.
VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ
1. Vrácení zboží se vztahuje pouze na online objednávky. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů.
2. Nejprve mi pošli email na adresu: coklecz@gmail.com s krátkým textem typu:
Odstupuji tímto od kupní smlouvy uzavřené akceptací mé objednávky číslo: ________, ze dne ______, učiněné prostřednictvím internetového obchodu www.cokle.cz pro zboží _________ .
Jméno a příjmení spotřebitele:____________
Případné zaplacené peněžní prostředky žádám vrátit bezhotovostním převodem na
bankovní účet číslo: _________/____ .
3. Zboží pečlivě zabal a odnes na pobočku Zásilkovny s.r.ro. . Seznam poboček naleznete na adrese zasilkovna.cz/pobocky. Použij kód, který ti po domluvě pošlu a zásilka mi bude bezplatně odeslána zpět.
4. Vrácení či výměna zboží se dále řídí dle našich platných obchodních podmínek.